trisful

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Bloons tower defense 4 :)

Av Anne Äger - 27 februari 2010 22:15

tjaa!!

idag är jag hos Thila med Nicki :)

Vi gick hem till thila igår.

först gick vi till no1 ( en video butik) och lånade this is it, en shoppaholics bekännelse och ... nån film om en tågkapare.. John Travolta va med i den x)

sen gick vi och bestälde pizza.

När vi kom hem så käkade vi pizzan och såg this is it.

sen ville Thilas mamma ha stora TVn så vi gick in i thilas rum och såg på en shoppaloiks bekännelse. Jag tyckte faktiskt inte att den va jätte bra...

Sen la vi oss...


IIIIIIdag: så typ va vi inne på facebook och spelade simpsons :)

Nicki spelade simpsons och typ sparkade på alla som kom i närheten 8D

Sen va vi uttråkade så vi  gick till ringen...

På hm köpte jag en tröja, en spegel, ögonskugga och konciler( stavning?)

Nicki köpte en ny pyjamas och Thila köpte ett linne, ett par byxor och en tröja :)


sen gick vi till Kicks och där köpte Nicki... minns inte vad X)


Sen gick vi till Åhléns och jag proppade väskan med parfym tester 8D

Sen gick vi till hardbeat och där köpte jag en till tröööjaaa :)

( jag kan visa det jag köpte när jag... har lust x))


Sen när vi kom hem hade vi trist så vi körde bloons :)

vi typ failade totalt på en bana så vi köpte 41 apor :)

( bokstavligt.. jag räknade)



Men ändå så failade vi !!!



nicki och Thila tyckte jag va konstig som tog bilderna... men vem är det som skrattar nu 8D?

JAAGG HAHAHAHAHAHAHA...kanske inte va så smart att käka upp godiset...     

 
 
irmali

irmali

28 februari 2010 22:36

Haha nej men vilket sammanträffande, jag satt också och spelade det där spelet idag!
Alltså, haha man måste ha en strategi och veta vad som behövs vart någonstans om man ska klara det. Haha inte bara sätta ut en massa apor överallt ;]
Själv kom jag till level 89 ;D haahah Ha de bra.

http://andreairmali.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne Äger - 24 mars 2010 20:52

TJO! idag har jag och min klass spelat BOOOOOWLING!!! *skadeglädje* efter skolan har jag varit i ringen, skrapan och i din sko på sergel. JAG HAR KÖPT ETT PAR GRÖÖÖÖNA CONVERSE ^^ ska ha dem i skolan imorn ;) nu sitter jag och lyssnar på ...

Av Anne Äger - 19 mars 2010 12:36

tjena! Sara skriver höhö X) nu sitter vi i skolan ochd Det här är vikarien som vi hade idag:     HAN E AAAASSS GRYMM JU!! :D ...

Av Anne Äger - 18 mars 2010 20:15

shoooooo!!! idag på lunchrasten körde vi busted( TYP alla i klassen) annars har väl de mesta varit som vanligt... efter skolan gick jag och thila till skrapan ( ajg mutade henne att följa med    ) och när jag kom hem va jag inne på fb och gjo...

Av Anne Äger - 17 mars 2010 19:14

shooooooooo! haha har sagt det till ALLA idag x) IIIIIIIdag hade vi slöjd som första lektion... det ENDA positiva med slöjden ( min grupp har syslöjd) är att jag gör ett nytt band till min väska x) Dagen har väl egentligen inte varit jätte intr...

Av Anne Äger - 16 mars 2010 21:07

tjabba tjena hallååååååå :) (mmm jag är sugen på browniiiieeeeessssssssss :] ) idaaaaag hade vi gympa som första lektion... jippie....-.- seeeen hade vi trist när crister läste världens bästa bok... OOOOOOOOOOOch sen hade vi b-språk :] vi s...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

vem är bäst
 jag
 jag
 mamma :] ...och jag
 jag
 jag
 jag och guuud 8D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards