trisful

Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Bamse :]

Av Anne Äger - 14 mars 2010 15:50


kollade precis på en kompis kompis blogg ( Kompis kompis= en mav mina kompisars kompis)

hon hade lagt upp värsta störda videoklippet, och det fick mig att tänka på när jag och Ebba sol knarkade det här videoklippet :)

Det bästa är väl ändå att det kmr upp en till morot efter att bamse sätter den första i örat x)

Enjoyyyyyy för jag vet att jag kmr de ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne Äger - 24 mars 2010 20:52

TJO! idag har jag och min klass spelat BOOOOOWLING!!! *skadeglädje* efter skolan har jag varit i ringen, skrapan och i din sko på sergel. JAG HAR KÖPT ETT PAR GRÖÖÖÖNA CONVERSE ^^ ska ha dem i skolan imorn ;) nu sitter jag och lyssnar på ...

Av Anne Äger - 19 mars 2010 12:36

tjena! Sara skriver höhö X) nu sitter vi i skolan ochd Det här är vikarien som vi hade idag:     HAN E AAAASSS GRYMM JU!! :D ...

Av Anne Äger - 18 mars 2010 20:15

shoooooo!!! idag på lunchrasten körde vi busted( TYP alla i klassen) annars har väl de mesta varit som vanligt... efter skolan gick jag och thila till skrapan ( ajg mutade henne att följa med    ) och när jag kom hem va jag inne på fb och gjo...

Av Anne Äger - 17 mars 2010 19:14

shooooooooo! haha har sagt det till ALLA idag x) IIIIIIIdag hade vi slöjd som första lektion... det ENDA positiva med slöjden ( min grupp har syslöjd) är att jag gör ett nytt band till min väska x) Dagen har väl egentligen inte varit jätte intr...

Av Anne Äger - 16 mars 2010 21:07

tjabba tjena hallååååååå :) (mmm jag är sugen på browniiiieeeeessssssssss :] ) idaaaaag hade vi gympa som första lektion... jippie....-.- seeeen hade vi trist när crister läste världens bästa bok... OOOOOOOOOOOch sen hade vi b-språk :] vi s...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

vem är bäst
 jag
 jag
 mamma :] ...och jag
 jag
 jag
 jag och guuud 8D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards