trisful

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Anne Äger - 6 mars 2010 15:11

Tja!

nu tycker säkert alla att jag är konstig ( jag borde sluta säga alla)

jag bor ganska högt upp, 22 våningar upp för att vara exakt ;)

och därför är det bara GANSKA varmt i huset... imorse ( eller typ 11) vare 34 grader 0.o 


imorse vaknade jag 4 ( på MORGONEN!)

fast jag somnade såklart om igen... :]


sen vaknade jag en gng till typ kvart över 7. och kunde inte somna om!

jag gick till köket och drack bubbelvatten... jag är skum jag vet, men jag har börjat att droga bubbelvatten sen pappa köpte sodastreamern x)

Jag tog med mig hela flaskan in på rummet, men eftersom jag inte pallade göra ngt så satte jag på TVn och sen somnade jag framför den...

sen vaknade jag igen tio...

vattnet va ALLDELES VARMT!!!!!

så jag satte den i kylskåpet och loggade sen in på facebook och trkåde... och det har jag gjort typ hela dan x)

jag slösar bort mitt liv 0.o


BTW, om du har fb och är kompis med mig där... lssna på min musik där och säg vad du tycker =D

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

vem är bäst
 jag
 jag
 mamma :] ...och jag
 jag
 jag
 jag och guuud 8D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards