trisful

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Anne Äger - 14 mars 2010 17:45

Polisen stoppar en bil och gratulerar föraren:
- Grattis ni är den tusende bilisten som kom ihåg säkerhetsbältet. Ni har vunnit 10000 kr. Vad ska ni göra med pengarna, undrar polisen.
- Jag tror jag ska ta körkort! svarade föraren.
- Lyssna inte på honom! Han säger så mycket dumt när han har druckit för mycket, säger kvinnan i passagerarsätet.
- Klantskallar! säger mannen i baksätet, jag visste att vi inte skulle komma långt i den här jävla stulna bilen.
En pinsam tystnad uppstår tills ett dovt ljud från bagageluckan hörs:
- Har vi kommit över gränsen än?




va bara tvungen att lägga upp en ^^

Av Anne Äger - 14 mars 2010 15:50


kollade precis på en kompis kompis blogg ( Kompis kompis= en mav mina kompisars kompis)

hon hade lagt upp värsta störda videoklippet, och det fick mig att tänka på när jag och Ebba sol knarkade det här videoklippet :)

Det bästa är väl ändå att det kmr upp en till morot efter att bamse sätter den första i örat x)

Enjoyyyyyy för jag vet att jag kmr de ;)

Av Anne Äger - 14 mars 2010 14:39

tjeenaaa!

IIIIIIIdag skulle jag egentligen spela med Avve, meeeen.... here's my story:


Jag vaknade 12 och käkade frukost :)

sen kom jag på att jag skulle spela med Avve, så jag bytte om och typ kutade till pappa för att hämta basen...

Sen när jag kom till busshållplatsen så missade jag bussen...

så jag fick helt enkelt vänta på nästa... jag messade till Avve att jag skulle bli sen...

när bussen kom så stod jag längst fram i värsta mega kön...

jag tog upp väskan och öppnade det yttersta facket, där min bussrämsa ska vara.

DEN VA INTE DÄR!

jag letade igenom hela väskan och sen igenom det yttersta facket igen.. alla väntade på mig...

jag hade inte tagit med mig min bussrämsa x.x

Jag messade att jag inte kunde spela till Avve...

nu sitter jag hemma och kollar på en video om "prewiew" på den stora och lite grönare mobilen ( från mitt förra inlägg) samtidigt som jag chattar med Avve om hur bra jag är på att tappa bort saker :) haha x)

nuuuuuu... ska jga säga till pappa attj ag har bestämt mig för vilken mobil jag vill ha :) seeeeeeeeeeees!! ^^


Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

vem är bäst
 jag
 jag
 mamma :] ...och jag
 jag
 jag
 jag och guuud 8D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards