trisful

Alla inlägg under februari 2010

Av Anne Äger - 27 februari 2010 22:15

tjaa!!

idag är jag hos Thila med Nicki :)

Vi gick hem till thila igår.

först gick vi till no1 ( en video butik) och lånade this is it, en shoppaholics bekännelse och ... nån film om en tågkapare.. John Travolta va med i den x)

sen gick vi och bestälde pizza.

När vi kom hem så käkade vi pizzan och såg this is it.

sen ville Thilas mamma ha stora TVn så vi gick in i thilas rum och såg på en shoppaloiks bekännelse. Jag tyckte faktiskt inte att den va jätte bra...

Sen la vi oss...


IIIIIIdag: så typ va vi inne på facebook och spelade simpsons :)

Nicki spelade simpsons och typ sparkade på alla som kom i närheten 8D

Sen va vi uttråkade så vi  gick till ringen...

På hm köpte jag en tröja, en spegel, ögonskugga och konciler( stavning?)

Nicki köpte en ny pyjamas och Thila köpte ett linne, ett par byxor och en tröja :)


sen gick vi till Kicks och där köpte Nicki... minns inte vad X)


Sen gick vi till Åhléns och jag proppade väskan med parfym tester 8D

Sen gick vi till hardbeat och där köpte jag en till tröööjaaa :)

( jag kan visa det jag köpte när jag... har lust x))


Sen när vi kom hem hade vi trist så vi körde bloons :)

vi typ failade totalt på en bana så vi köpte 41 apor :)

( bokstavligt.. jag räknade)



Men ändå så failade vi !!!



nicki och Thila tyckte jag va konstig som tog bilderna... men vem är det som skrattar nu 8D?

JAAGG HAHAHAHAHAHAHA...kanske inte va så smart att käka upp godiset...     

Av Anne Äger - 25 februari 2010 21:15

oj hah... suddig och skum bilden blev x)

oh well, what u gonna do x)  

Av Anne Äger - 25 februari 2010 16:58

tjenixen!

idag hade vi skridskor... jag typ snurrade ( INTe pirruett...hur dt nu stavas) tills jag ramlade och garvade alldeles snöig och blöt hah x)

bilder från när de andra spelade hockeyyy x)

jag och ngra tjejer till fluuummade ist x)            



va bah tvungen att lägga upp den x)


efter det dog min mobil x.x!  

Av Anne Äger - 24 februari 2010 21:03

tjaa!

idag va jag och kollade på Folis blogg och joinade en tävling som hette "vinn fokis outfit" vet att jag nt kmr att vinna.. men dt skadar inte att joina.. right? ;)

länk : http://www.kii.se/

Av Anne Äger - 24 februari 2010 18:00

tjaaa!!

Thila har kliiiippt siiiig!!!

hon har typ haft mittenbena och liksom... rakt och.. öööhh... typ sä'hra ...§vanligt" x)

hon klippte kortare ( fast det märks inte) och lugg!! ^^... fast hon vägrar att ta luggen till sidan till en "snugg" x) ( snelugg)

biiilder :


hehe.. världens mest failiga bild:/ ... x)  

Av Anne Äger - 22 februari 2010 21:56

Tja idag va jag i skolan.. eftersom det är månda x)


IIIGÅÅÅR:

när vi vaknade käkade vi frukost och sen tvingade jga Nicki att ta fram datan 8D

jag ändrade mitt PM :]


När klockan va TYP tolv gick jag och Thila hem.

Jag skulle egentligen spela med Avve då, men hon messade och sa att hon va sjuk ( KRYA PÅ DIG!) så jag stannade hemma och hade trist ist.


IDAAAG:

vaknade och käkade frukost x)

gick in i pappas rum och typ rotade runt bland alla väskor- han sa att han hade köpt en soooda streamer :)

JAG HITTADE DEN ^^ !!!

Jag typ slet ut den x)

*brrrrrrriiiiing!!!* alarmet ringde!!!! 8^ 0 AAHHH!!

jag bytte om och kutade ut till hissen... den va zeeeeg!!!

när jag kom ner till ytterdörren tog det mig 4 minuter att komma ut :/



I SKOLAN:

jag och thila kom till koridoren och Nicki typ gapskrattade och kom fram till oss och sa att hon hade garvat hela natten åt "mocrosoft Sam" x)

Crister hade inte kommit...


*20 minuter senare*

var är Crister?


*09.00*

Henry/Alvin/Charlie: Va Fan, nu sticker jag!

de gick hem (yeeeessss, jag sitter nämligen brevid Alvin, och han spottar på allt :/)

20 över 9 kom Crister...


Dagen va lång och tråkig... ingen... i sikte...

Vi typ spelade upp massa dator ljud från mobilerna alla raster x)


På gitarren fick jag veta att Nora fyller år samma dag som jag och
när jag kom hem tråkade jag och satte mig här :]

Av Anne Äger - 20 februari 2010 20:45

tjaaa!!


IGÅÅÅR:

vi hade musik som sista lektion, och vi han precis spela in låten 'jordgubbar' klicka här för att se den :)

efter att vi hade slutat så gick jag, Thila och Nicki till SF och kollade på 'farsan'.

Den ägde! Fast ska jag va ärlig så trodde jag att den skulle vara ännu bättre :/


när vi hade sett filmen så kutade jag in på toan! Sen skulle vi hem till Thila och sova där... samtalsämnet på väg dit va... en aning udda, höhö x)


Hemma hos Thila körde vi simpsons(xbox spel) och flummade loss.. vi bus ringde oxå.. men jag tänker inte säga mer om det...



IDAAAG:

idag när vi vaknade så käkade vi frukost, sen gick vi till sergel och kollade på bl.a: kicks, HM, och... ööö.. haha jag tror faktsikt att vi bara kollade i de affärerna x)

Sen gick vi och såg 'Avatar'.

Egentligen skulle Lovina också kommit för att se den men hon pallade inte...

efter filmen så gick vi till Thila och hämtade sakerna, sen gick vi till Nicki :]

där käkade vi tårta( haha det gjorde inte duuu... tror jag.. hoppas jag * skadeglädje* ) :]


när vi hade ätit gick vi in på datan :)

Där va vi med "microsoft Anna" och "microsoft Sam" de ä sååå bäst..iga x)

Vi va också inne på Facebook, jag va inloggad...

Thila : ska inte du gå på toa? =)

hon säger typ alltid så när hon är.. OND!!

Efter ett tag behövde jag faktiskt gå.. så jag gick på toa x)

när jag kom tillbaks, hade hon ändrat mitt Pm helt!!! 0.o

vi typ fajtades i evigheter tills jag lyckades ta mig till datan.. men när jag ändrade så kom de upp ett "pop up fönster"


Internet är ej anslutet.  AAAAAHHHH JAg fick seriöst panik...  hade tydligen råkat dra ut sladen under fajten :O!!!

sen började datan lagga så jag gick in på min mobil.. sen dog den!!! :'(

Av Anne Äger - 17 februari 2010 20:17

Paniiiikkk!!!

Jag chattade nyss med Sara i klassen och hon sa att hon hade glömt biologi böckerna för provet imorn. HAR VI PROV IMORN?! tydligen...

paaaaniiiiik!!

jag kommer faila... jippie...

nuuuuu... kmr jag nt på ngt mer att skriva.. så..seees... x)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

vem är bäst
 jag
 jag
 mamma :] ...och jag
 jag
 jag
 jag och guuud 8D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards