trisful

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Bowling!

Av Anne Äger - 24 mars 2010 20:52

TJO!

idag har jag och min klass spelat BOOOOOWLING!!!

*skadeglädje*

efter skolan har jag varit i ringen, skrapan och i din sko på sergel.

JAG HAR KÖPT ETT PAR GRÖÖÖÖNA CONVERSE ^^

ska ha dem i skolan imorn ;)

nu sitter jag och lyssnar på


äääälskar den ^^ x)


och det kanske är på tiden att jag säger vad ... min nya (?) blogg heter x)

Klicka här för att komma dit.

vet egentligen inte varför jag gjorde den... eller jo...

alla säger typ hela tiden vad hette din blogg nu igen... det va nånting konstigt...

Och de är nog lite lättare att kommma ihåg namnet om det är namnetpå.. well.. mig x)

have it nice ~Anne~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne Äger - 19 mars 2010 12:36

tjena! Sara skriver höhö X) nu sitter vi i skolan ochd Det här är vikarien som vi hade idag:     HAN E AAAASSS GRYMM JU!! :D ...

Av Anne Äger - 18 mars 2010 20:15

shoooooo!!! idag på lunchrasten körde vi busted( TYP alla i klassen) annars har väl de mesta varit som vanligt... efter skolan gick jag och thila till skrapan ( ajg mutade henne att följa med    ) och när jag kom hem va jag inne på fb och gjo...

Av Anne Äger - 17 mars 2010 19:14

shooooooooo! haha har sagt det till ALLA idag x) IIIIIIIdag hade vi slöjd som första lektion... det ENDA positiva med slöjden ( min grupp har syslöjd) är att jag gör ett nytt band till min väska x) Dagen har väl egentligen inte varit jätte intr...

Av Anne Äger - 16 mars 2010 21:07

tjabba tjena hallååååååå :) (mmm jag är sugen på browniiiieeeeessssssssss :] ) idaaaaag hade vi gympa som första lektion... jippie....-.- seeeen hade vi trist när crister läste världens bästa bok... OOOOOOOOOOOch sen hade vi b-språk :] vi s...

Av Anne Äger - 14 mars 2010 17:45

Polisen stoppar en bil och gratulerar föraren:- Grattis ni är den tusende bilisten som kom ihåg säkerhetsbältet. Ni har vunnit 10000 kr. Vad ska ni göra med pengarna, undrar polisen.- Jag tror jag ska ta körkort! svarade föraren. - Lyssna inte på h...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

vem är bäst
 jag
 jag
 mamma :] ...och jag
 jag
 jag
 jag och guuud 8D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards