trisful

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Anne Äger - 13 mars 2010 16:52

tjenixen!

nu äre helg och jag har trist  :)

jippie...


Jag har inte bloggat på hela veckan, men jag har ett liv så de är min bortförklaring :)

i måndags började draman 0.o

när jag och thila gick till skolan, och precis skulle in genom dörren till e huset - så halkade jag! jag hade haft min mobil i handen eftersom jag hade messat med thila och det är fett jobbigt att sätta tillbaks mobilen i fickan när man har jacka på sig, u know what im talkin bout girl ;)

så när jag ramlade så tappade jag min mobil....!!!Jag fick panik och typ stirrade på den i evigheter... inget hände! DEN ÄR OKEJ! skrek jag och alla utom thila kollade konstigt på mig... när vi fortsatte till koridoren så stirrade jag fortfarande på mobilen... den dog!

så jag typ tryckte panikslaget på "power"knappen och den sattes på...men!!!! halva(typ ) skärmen syns inte längre!! den är bara svart!!

okej kanske typ en femte del...


bilden typ ändras.. ibland är "det konstiga där nere" är ibland helt svart och ibland så ser man typ pytte delar av "bakgrunden"...


när jag kom hem, sa jag till min pappa att den laggade.. och nu ska jag få en ny ^^


resten av veckan minns jag inte jätte tydligt °_°


igår va jag, Nicki och Thila i skrapan för att jag ville kolla på en ny mobil ^^

två mobiler har hittat mitt intresse...


T707:

  


och jalouououououououou(jalou) :


   ( jalou är bara 14 mm ^^)


ni som känner mig vet nog att jag är grön beroende, och ni som inte känner mig... vet det nu =D


vilken gillar DUUUU mest? skriv gärna en komentar ^^


meeeeeeeennnn nu vill jag berätta vad jag gjorde i går i skrapan ^^ vi kollade först i skrapan på mobiler ;)

sen köpte Nicki ett skal till sin Ipod... som hon sen lämnade tillbaks eftersom den inte passade.. :/

sen gick vi till 3 för att kolla på mobiler x) och där hittade vi "jalou" och nu har jag liksom sökt på internet efter båda mobilerna x)...


men efter att vi hade varit p tre så sa thila att hon skulle ringa till ******

jag bah: ???


hon sa att hon hade tagit numret från h*ns profil... 0.o


så hon ringde....


Hallå? sa rösten

då började Thila och Nicki slå på mig för att jag skulle säga "aj" x)

men jag hade poker...voice? x)

sen la han på :]


s thila ringde igen 0.o


hallå? sa han igen...

*tystnad*

hallååå? sa han...

vem är det jag pratar med? sa jag med handen för näsan så man itne skulle känna igen mig :]


han bah HALLå?

då gjorde nicki värsta konstiga lagg ljudet så han la på igen... Thila ville inte ringa igen :)

(han lät fett mkt som Henry)


sen gick vi hem till thila och lagade en super "lyckad " paj...

sen loggade vi in på facebook och pervade med hampus x)

eller han bah: Tjabba

jag: hejjjj

jag: loover

han: lover?

han: xD

jag: jaaa, jag älskar dig!

*tystnad*

jag: Btw de ä thila

 och då blev jag mobboffer för thila :D


nuuuuu vill jag påminna om att kommentera vilken mobil som DUUUU gillar mest :) 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

vem är bäst
 jag
 jag
 mamma :] ...och jag
 jag
 jag
 jag och guuud 8D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards