trisful

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Anne Äger - 4 mars 2010 21:00

TJAAAAAAAAA!!


Igår va jag med Emme.

vi gjorde egentligen inget särskilt.

först gick vi och fikade, men jag orkade inte hela pajen som jag köpte.

sen gick vi hem till henne och spelade sims3

minns när jag och de andra tjejerna i klassen, elelr thila, diba, benji, lovisa,nicki, ale och...jag x) när vi va hemma hos Thila och spelade det och ingen fattade ngt alls x)

Emme gjorde en gubbe (gubbe och gubbe det va jue en tjej x))

som hette Lolipop x)

sen va det min tur och eftersom vi hade käkat godis så döpte jag min lilla gubbe till ROOMPAAAH :)

tro't lr ej, de va oxå en tjej :D

jag gjorde henne grööön (ofc) och så fet som möjligt x)

borde tagit en bild 8D x)

fast det blev fett failat, för ROOMPAAAH dog utan att vi hade sparat innan, så vi fick starta om helt xD


IDAG va jag med Ebba Sol. Hon gick på samma dagis som jag (om någon undrar) ;)


vi hade bestämt oss för att se på bio... och eftersom det inte verkade finnas ngra bra filmer så såg vi på alice i underlandet. den va faktiskt helt okej :)

jag hade trott att den skulle vara megah barnslig x)


när vi hade sett filmen så va vi å datan... haha x)

jag blev som vanligt sockerspeedad...på popcorn :/


Ebba gick hem för snart en timme sen, och jag är alldeles uttråkad x)


"dagens" stora problem: jag somnar typ 3 varje...natt... x)

så jag kmr ha lite problem med att vakna 7 för att gå till skolan!! 0.o X_X

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

vem är bäst
 jag
 jag
 mamma :] ...och jag
 jag
 jag
 jag och guuud 8D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards